The natural choice
Tibnor ønsker Lene Asmyhr velkommen i teamet!
Lene er ansatt i stilling som Digital Development, Marketing & Communications Manager og skal jobbe med selskapets branding og digitale utvikling. Lene er utdannet medieviter, med jobberfaring innenfor salg, markedsføring og kommunikasjon. De siste 4,5 årene har hun jobbet med arbeidsinkludering, som markeds- og kommunikasjonsansvarlig i Sens Gruppen.
- Vårt valg falt på Lene fordi hun viser entusiasme, engasjement og egendriv, det lille ekstra som er med på å bidra til at Tibnor vil utgjøre en forskjell for våre kunder, forteller Manager Inhouse Sales, Katrine Hindahl. - I tillegg har Lene relevant og viktig erfaring fra stillinger som Account Manager og Markeds- og kommunikasjonsansvarlig med fokus på merkevarebygging, profilering, Employer branding og internkommunikasjon.
Vi ønsker selvfølgelig å vite litt om hvorfor stillingen i Tibnor var av interesse for Lene, og ba henne si litt om bakgrunnen for hvorfor hun søkte stillingen og hvordan hun har opplevd den første tiden i selskapet?
Da jeg kom over stillingsutlysningen ble jeg veldig nysgjerrig, på både stillingen og selskapet. Gjennom rekrutteringsprosessen fikk jeg et utrolig godt inntrykk av Tibnor og kjente på at deres ambisjoner og strategi var noe jeg ville bli en del av. Og det lille innblikket jeg fikk av stålindustrien gjorde at jeg ble veldig interessert i å bli bedre kjent med denne industrien. Så jeg er veldig glad for at jeg nå skal få lære mer om rustfritt stål og priming.
Så langt har tiden i Tibnor bestått av lærerike arbeidsdager! Jeg har blitt bedre kjent med industrien, Tibnor som selskap og alt fra systemer, etikk, produktopplæring til hospitering ved vårt sentrallager på Eidsvoll. Jeg har møtt masse flinke folk som jeg gleder meg til å lære mer av, og samarbeide med.
På hvilke måte kan du bidra til å utgjøre en forskjell for våre kunder?
Jeg tar med meg relevant erfaring innenfor kommunikasjon og markedsføring med fokus på digitale flater. Jeg er opptatt av å skape gode kundeopplevelser og hele tiden optimalisere kundereisen, dette er noe jeg vil fortsette med i denne stillingen. I Tibnor skjer det mye på kundesiden. Jeg vil, i samarbeid med dyktige kolleger, jobbe mye med digitalisering og automatisering av vårt kundetilbud. Blant annet vil vi jobbe mer med å videreutvikle vår kundeportal, våre eksterne kanaler skal tilby nyttig og oppdatert informasjon og vi skal bli flinkere til å profilere oss selv som den kompetansepartneren vi er – alt til fordel for kunden.
Er det noe du ønsker å si avslutningsvis?
Vil oppfordrer alle til å ta et besøk innom tibnor.no – her finner dere masse nyttig informasjon og markedets største utvalg av stål og metaller. Og følg oss i sosiale medier – her skal vi by på oss selv, vår kompetanse og våre produkter i tiden fremover.
Kontakt oss i dag
Vi på Tibnor drives av å utgjøre en forskjell for våre kunder. Sammen gjør vi den nordiske industrien sterkere. Hva kan vi gjøre for deg?
Kontakt oss!