The natural choice
Nå kan du som kunde få tilgang til et kundespesifikk dashboard i vår kundeportal
Hos Tibnor utvikler vi kontinuerlig våre selvbetjeningsløsninger og e-handelsløsninger, i samarbeid med våre kunder. Målet er å utvikle markedets beste e-handelsløsninger. I løpet av kommende måned lanserer vi vår nyeste funksjon, som gir deg en mulighet til å få tilgang til et kundespesifikt dashboard i kundeportalen.
Når du som kunde logger deg inn i Tibnors kundeportal, vil du møte et eget kundespesifikk dashboard.
-I dashboardet har vi samlet all informasjon som er relevant for våre kunder, slik som kjøpsstatistik, saksbehandling, kontaktinformasjon på din kontaktperson hos Tibnor, samt informasjon om ordrestatus, forteller Urban Pettersson, Head of Business Development and Digital Transformation.
Tibnor streber mot å være så transparente som mulig, samt gjøre det enkelt for våre kunder å søke opp informasjon på egenhånd, når de har behov for det. Dashboardet bygger på nettopp dette, da det er en god måte å samle informasjon på et og samme sted.
-Vi utvikler kontinuerlig våre selvbetjeningsløsninger med det formål å ha markedets mest komplette digitale kjøpskanal. Det skal være enkelt å være kunde hos Tibnor, avslutter Urban Pettersson.
Endelig lanseringsdato på dashboardet er ikke fastsatt, men det estimeres å være rundt 1. oktober 2021.
Kontakt oss i dag
Vi på Tibnor drives av å utgjøre en forskjell for våre kunder. Sammen gjør vi den nordiske industrien sterkere. Hva kan vi gjøre for deg?
Kontakt oss!