text.skipToContent text.skipToNavigation

2020-02-11

Nå øker vi servicegraden i vår kundeportal med kundechat

En av hjørnesteinene i Tibnors arbeid rundt digitalisering er å forbedre kundeopplevelsen gjennom E-handel og andre digitale selvbetjeningstjenester. I 2019 lanserte vi vår nye kundeportal, som vi kontinuerlig forbedrer og oppdaterer. For å øke vår servicegrad ytterligere har vi nå lansert en kundechat.

I kundechatten sitter medarbeidere som kan svare på både salgsrelaterte spørsmål samt tekniske spørsmål om hvordan man bruker kundeportalen. Vår chat er åpen mandag til fredag fra klokken 08:00 til 16:00.

Med chat vil vi gjøre det så enkelt som mulig for våre kunder å transformere til den nye kundeportalen for å handle online når som helst i døgnet det passet, men også for å få et tydelig overblikk over ordrestatus, historikk og annen relevant dokumentasjon. For nye kunder er det allerede klart for å registrere seg eller utforske vårt sortiment.

Kontakt oss i dag

Vi på Tibnor drives av å utgjøre en forskjell for våre kunder. Sammen gjør vi den nordiske industrien sterkere. Hva kan vi gjøre for deg?

Kontakt oss!
Rask bestilling
Bearbeidingsalternativer

Velg kappetype

Note: Pris for kapping og overflatebehandling vil bli lagt til i handlekurven
Leveransealternativer
Valgt dato Dellevering mulig


Logg inn

Jeg har glemt mitt passord

Det gleder oss at du vil bli kunde hos Tibnor. For at du som bedriftskunde skal kunne handle hos oss må du søke om et kundenummer

Søk om kundekonto hos Tibnor

*Merk deg at Tibnor kun selger til bedriftskunder, dessverre ikke til privatpersoner. Søknader uten et organisasjonsnummer kommer ikke til å behandles.